Alderdi Eguna 2019

Berriak

2019/05/24

EAJ-PNVk euskal hiritarrak deitu ditu hilaren 26an masiboki bozkatzera Euskadik bere etorkizunerako urratsak ematen jarrai dezan

Talde jeltzaleak kanpaina amaierako mitina egin du Bilboko Areatzan elkartu diren 2.500 lagun baino gehiagoren aurrean. Ekitaldiko protagonista nagusia izan da oihal zati ezberdinez eta adabakiz eginiko Ikurrina, euskal geografiako herri eta herrialde guztiak irudikatzeko egin dena

2018/01/28

Gizarte-konpromisoa, talentua eta sarituen ibilbide profesionala agerian Sabin Arana Sarien 2017ko edizioan

Musika-ekitaldi bikain batek amaiera eman dio Sabino Arana Sarien 2017ko ekitaldiari. Fernando Bernuések zuzendu du ikuskizuna, Fernando Velázquezekn “Un monstruo vino a verme” soinu-bandaren egileak egin du musika, beren-beregi ekitaldi honetarako eta Leire Bilbaok prestatu ditu hitzak.

2016/09/23

Urkulluk Euskadiko gazteriari: “Botoa emateak merezi du eta EAJren botoa da egoerarekin ados ez dagoenak eta gauzak aldatu nahi dituenak ematen duena”

Bilboko Areatza txiki utzi duen 6.000 alderdikide eta alderdizaleren aurrean, Lehendakariak, Andoni Ortuzarrek, Joseba Egibarrek eta Josu Erkorekak euskal herritar guztiak deitu dituzte "Euskadik etorkizuna jokoan izango duen" hauteskundeetan parte hartzera.

2016/09/20

Urkulluk hitzeman du Euskadi genero berdintasun rankingean laugarren tokian egon dadila lortzeko lana egingo duela

Lehendakariaren apustua da amatasun eta aitatasun baimen berdinak eta besterenezinak sustatzen joatea, soldatetan eman daitekeen arrakala desagerraraztea eta emakumeen kontrako indarkeriaren biktimei erantzun integrala ematea

2016/06/10