Berriak

2016/01/23

JOSE ANTONIO SUSO: “ARABAN EAJ-PNV-REN LIDERGOA SENDOTU ETA HEDATZEKO LAN EGINGO DUT”.

Arabako EAJ-PNVk gaur goizean aukeratu du datozen lau urteetarako herrialde buru batzarra. Jose Antonio Suso izango da 15 pertsonek osatzen duten Araba Buru Batzarraren burua

2015/11/21

Mikel Legardak EAJ-PNVk Arabaren interesen alde egiten duen lanarekin segitu nahi du erakundeen artean koordinatutako ekintzaren bidez

Ramiro Gonzalez, Arabako ahaldun nagusia; Gorka Urtaran, Gasteiz-Vitoriako alkatea eta Pedro Elosegi, Arabako Batzar Nagusietako Presidentea ondoan izan dituela, Diputatuen Kongresurako hautagaiak esan du EAJ-PNV dela "Madrilera Arabaren eta Euskadiren ahotsa eramateko bermea"

LAUDIO

2015/11/08

GASTEIZ

2015/11/05

ZABALIK DAGO ARABAKO EAJ-REN HAUTESKUNDE-BULEGOA

Araba Buru Batzarraren presidente den Xabier Agirre lagun zutela, Kongresurako eta Senaturako hautagaiak diren Mikel Legardak eta Almudena Otaolak EAJren hauteskunde-bulegoa zabaldu zuten . Abenduaren 20ra arte irekita egongo den bulego horretan, besteak beste, posta bidezko botoaren tramitazioa burutzen lagunduko zaie herritarrei.

2015/09/10

Arabako Herrialde Batzarrak EAJ-PNVk hurrengo hauteskunde nagusietan aurkeztuko dituen hautagaiak izendatu ditu

Hiru herrialdeetan hauteskunde-zerrendak aukeratu ostean, EBBk zerrenda bateratua landuko du eta datorren ostiralean egingo den Aberri Batzarrean aurkeztuko du, batzarkideek bozka dezaten

2014/11/30

“EAJ-PNV da Araban dagoen alternatiba bakarra"

Araba Buru Batzarraren presidente Xabier Agirre konbentzituta dago EAJ-PNV dela alternatiba bakarra datorren urteko maiatzean, udal eta foru hauteskundeak egiten direnean, Arabar erakunde nagusietan gobernu aldaketa bat ahalbidetzeko.

2014/10/02

2015erako aurrekontu orokorretan Alderdi Popularra Forondako aireportua kaltetzen ari dela salatu du EAJk

"Gure aireportuari etorkizunerako aukera bat ez ematea gutxi balitz, Euskadik bere gain hartzea ere ez dute uzten", adierazi du Gasteizko Udaleko EAJ-PNVren bozeramailea den Gorka Urtaranek.