Next Euskadi

Prentsa Aretoa

2020/10/15

Arabako ardoen hedapen eta e-commerce plataforma urtea amaitu baino lehen egongo da martxan

Proiektu aitzindaria da, bakarra sektorean, eta Arabako Errioxako eta Aiarako ardoak zuzenean eskainiko dizkie bezero profesionalei eta azken kontsumitzaileei.

rss Ezagutzera eman
Arabako ardoen hedapen eta e-commerce plataforma urtea amaitu baino lehen egongo da martxan

ARGAZKIA JAITSI

Arabako ardoen hedapenerako eta e-commerce-rako plataforma digitala urtea amaitu baino lehen egongo da martxan, Gabonetako kanpainari begira ekoizten hasteko helburuarekin. Eduardo Aguinaco Nekazaritza diputatuak gaur goizean azaldu duenez, Arabako Batzar Nagusietan tresna horren berritasuna azpimarratu du: "Plataforma digital bat da, eta Arabako Errioxako eta Aiarako ardoak Business to Business (B2B) eta Business to Consumer (B2C) kanaletara bideratuko ditu, eta bi bezero, profesional eta azken kontsumitzaile motak landuko dituen bakarra izango da".

"Krisi honek erabateko aldaketa ekarriko du gaur ezagutzen dugun ostalaritzaren kudeaketan, eta gure upeltegiak erronka horri aurre egiteko prestatu behar ditugu, Arabako ardoen salmentak eta kuota handitzeko jatetxeetan, batez ere Euskadin", esan du diputatuak. "Zentzu horretan, Arabako Foru Aldundiaren apustu estrategikoa da, lurraldeko upategi eta ardo guztiei irekia, negozio-eredu malgu batean sartzeko aukera eskaintzeko, e-commerce plataforma sendo baten bidez, beste upategi eta eragile ekonomiko batzuekin sinergiak sortzeko gai izango dena".

"Nahi duten Arabako upategi guztiek plataforma monografiko, espezializatu eta esklusibo batean parte hartzeko bermea izango dute. Kostuagatik eta egituragatik tamaina ertain eta txikiko upategi askok zailtasunak dituzte merkataritza digitalean sartzeko eta kokatzeko, baita banaketan eta ostalaritza espezializatuan sartzeko ere ", adierazi du Aguinacok.

B2Bn, ekintzak produktuak merkatuan dituen ezaugarri objektiboetan eta funtzionaltasunean zentratuko dira, ostalaritzako salmentak handitzea pentsatuz; B2Cn, berriz, produktuaren onurak azpimarratuko dira, eta produktuaren ezagutza areagotuko da azken kontsumitzailearengan. "Proiektu honek online salmenten atari klasiko bat gainditzen du. Ez da soilik ostalaritza eta jatetxeen mugek gizartean eta ekonomian duten eragin larriaren kontrako erreakzioa, askoz haratago doa ", gaineratu du Aguinacok.

Izan ere, plataforma horren berritasun handienetako bat da biltegiak, logistika eta bezeroekiko harreman komertziala kudeatzeko sistema ugari integratzea B2Bn (ostalaritza), kanal digitaleko prozesu guztiak automatizatuz (eskaera, albarana, fakturazioa, inbentarioa kudeatzea), berariaz garatutako apparen bidez.

"Helburua ostalaritzari lehiakortasun-abantailak ematea da, eta, horretarako, ibilgetu materiala eta finantzarioa murriztea 24 ordutan, zentro logistiko batetik bidalketak eginez, inbentarioen kontrola sinplifikatuz eta, batez ere, leku berean kalitatezko ardo-sorta zabala eta askotarikoa eskainiz", errepikatu du Nekazaritza Saileko titularrak, "Ostalaritzarekin lankidetzan aritzea da helburua, banatzailearen merkataritza-jarduera osatuz, barne-kudeaketan eta produktuetan efizientziak sortuz". Sektoreko beste arlo batzuetara bideratzea Orain arte ez dago funtzionalitate hori merkatuan ".

Gainera, sare sozialetan gertatzen diren marken inguruko elkarrizketak eta aipamenak gainbegiratzeko moduluak izango ditu, baita beste alderdi batzuk ere, hala nola zure gaitasunak dioena eta zure markarekin zerikusia duten produktuak, ideiak edo gaiak. Lehenengo urtean jarduera hori batez ere Euskadin egingo da, eta, horretarako, upategien eta ardoen nortasun digitala indartu eta garatuko da, komunikazio-plan bat izateaz gain

Next Euskadi
Suso Blog
  • Jose Antonio Suso

    Jose Antonio Suso

    ABBko presidentea

    SARTU